ایرج نیوز

اخبار روز سراسر جهان

همه چیز در مورد ماشین لباسشویی



ماشین لباسشویی محصولی گران قیمت است، بنابراین در انتخاب آن باید دقت کنید. خرید ماشین لباسشویی بدون تحقیق و دانش می تواند سال ها نارضایتی را به همراه داشته باشد. انتخاب تعمیرات لباسشویی بوش مناسب با توجه به برندها، مدل ها و ویژگی های مختلف کار دشواری است. اگر می خواهید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنید، راهنمای زیر کار شما را آسان می کند.


چگونه ماشین لباسشویی مناسب بخرم؟

سرمایه گذاری روی ماشین لباسشویی مناسب کار بسیار هوشمندانه ای است. اگر فقط از نظر ظاهر و قیمت انتخاب می کنید، در اشتباهید. ماشین لباسشویی های ارزان قیمت آب و برق بیشتری مصرف می کنند و در تمیز کردن لکه های سخت تر به خوبی عمل می کنند. عمر کوتاهی دارد و زود خراب می شود و ارزش تعمیر ندارد. البته منظور ما این نیست که هر چه قیمت ماشین لباسشویی گرانتر باشد، انتخاب بهتر است. خوشبختانه انواع مختلفی از ماشین لباسشویی در بازار وجود دارد که از نظر کارایی، مصرف آب، ظرفیت، راحتی و قیمت با هم تفاوت دارند. اطلاعات و توصیه های زیر به شما کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

انواع ماشین لباسشویی

برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب ابتدا باید انواع آن ها را بشناسید و در مورد عملکرد و مزایا و معایب هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید. در بازار ماشین لباسشویی سه مدل وجود دارد که عبارتند از: ماشین لباسشویی درب اتوماتیک، ماشین لباسشویی استاندارد سقفی و ماشین لباسشویی دو درب. نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی اتوماتیک درب جلو

ماشین لباسشویی های سطح ابتدایی در مقایسه با ویژگی ها و عملکرد مقرون به صرفه هستند. شستشو با بلند کردن و پرتاب انجام می شود. مزیت آن این است که آب و مواد شوینده کمتری مصرف می کند و صدای کمتری ایجاد می کند. زمان خشک شدن برای اکثر مدل ها کوتاه تر از انواع دیگر است . عیب خرید ماشین لباسشویی دستشویی این است که زمان شستشو طولانی است (معمولاً 60-120 دقیقه) و مقداری لرزش به کف منتقل می شود (که در طولانی مدت می تواند به کف چوبی شما آسیب برساند).

ماشین لباسشویی استاندارد با درب بالا

در این مثال درب ماشین لباسشویی در قسمت بالایی قرار دارد و برای پر کردن آن نیازی به خم شدن نیست. کار با آن آسان است و شستشو به صورت دایره ای انجام می شود. از مزایای آن می توان به قیمت ارزان و اندازه کامپیوتر اشاره کرد. از معایب ماشین لباسشویی فوق می توان به صدای زیاد، قدرت کم و نداشتن عملکرد زیاد و فقط قدرت شستشو اشاره کرد. همانی که در بالا ذکر شد.

واشر درب دوقلو

سرعت چرخش بالا و قدرت تمیز کنندگی خوبی دارد. فرآیند شستشوی آویزان را انجام می دهد. ظرفیت زیاد و مصرف آب تقریبا کم دارد. در این مدل به دلیل چرخش زیاد، چروک در لباس وجود دارد. مخزن لباسشویی و خشک کن مجزا هستند که می توان آن را از معایب ماشین لباسشویی دو رو به حساب آورد.

اندازه ماشین لباسشویی

یکی از مواردی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی خدمات بوش باید به آن توجه کرد اندازه آن است. ارتفاع و عرض آن بسته به مدل کمی متفاوت است. پس بهتر است از قبل محل آن را مشخص کرده و بر اساس آن سایز ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. معمولا اکثر مدل ها 85 سانتی متر طول و 60 سانتی متر عرض دارند. اطمینان حاصل کنید که بخشی از فضایی که ماشین لباسشویی در آن نصب می شود برای لوله های آن در نظر گرفته شده است. بسته به مدل لباسشویی باید فضای کافی در بالا یا جلوی ماشین لباسشویی برای باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد.


ظرفیت ماشین لباسشویی

خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت مناسب باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق و همچنین هزینه خرید شما می شود. به طور کلی قدرت ماشین لباسشویی بین 5 تا 12 کیلوگرم است. ماشین لباسشویی های 9 و 10 کیلویی از محبوب ترین ماشین های لباسشویی از نظر سایز می باشند. با توجه به تعداد اعضای خانواده یک مدل خوب انتخاب کنید. اگر هفته ای چند بار ماشین لباسشویی را روشن می کنید، بهتر است مدلی با ظرفیت کم انتخاب کنید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا از آن برای شستن لباس و لباس استفاده می کنید، ماشین لباسشویی بزرگتری انتخاب کنید.

طبقه بندی برچسب انرژی

مانند سایر وسایل برقی، ماشین لباسشویی دارای برچسب رتبه بندی انرژی است. با مقایسه برچسب های انرژی مدل های مختلف به عملکرد آنها پی ببرید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی مناسب را دارید، به دنبال A +++ باشید که کمترین مصرف انرژی را دارد. بهتر است مدل ++A یا A (A +++ کم مصرف ترین است) را انتخاب کنید. هر چه مصرف انرژی کمتر باشد؛ هر چه هزینه عملیاتی دستگاه کمتر باشد.

گزینه ها و گزینه های شستشو

مدل های فعلی ویژگی های متفاوتی دارند. گزینه ماشین لباسشویی تمیز کردن بهتر و راحت تر را فراهم می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین مدل را انتخاب کنید، از فروشنده در مورد ویژگی‌های آن مانند قفل کودک، حالت شستشو، رفع چین و چروک، شستشوی تاخیری، سرخس دوبل، تنظیم دما، شستشوی دستی و غیره سوال کنید.

خشک کننده سریع

هنگام خرید ماشین لباسشویی به سرعت خشک شدن دقت کنید. سرعت خشک شدن بر حسب دور بر دقیقه اندازه گیری می شود. هر چه سرعت بیشتر باشد، لباس ها خشک تر و بهتر می شوند. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی مناسب هستید، سرعت خشک کردن 1400 یا 1600 دور در دقیقه را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که چرخش بیش از حد می تواند به پارچه آسیب برساند (بسته به پارچه).

قیمت ماشین لباسشویی

با توجه به پیشرفت های حاصل شده در صنعت ماشین لباسشویی و در دسترس بودن مدل های مختلف، طیف گسترده ای از قیمت ماشین لباسشویی در بازار وجود دارد. عوامل زیادی بر قیمت ماشین لباسشویی تاثیر می گذارد مانند برند، مدل، ظرفیت، سرعت خشک شدن و گزینه های شستشو. ماشین لباسشویی های خارجی به طور کلی قیمت بالاتری نسبت به ماشین لباسشویی های ایرانی در بازار دارند و این به معنای عدم کیفیت مدل های ایرانی نیست. ماشین لباسشویی یک وسیله کاربردی و پرکاربرد محسوب می شود، بنابراین توصیه می کنیم برای خرید ماشین لباسشویی هزینه کنید تا سالیان سال از عملکرد آن راضی باشید.


[ بازدید : 2063 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 23 آذر 1402 ] [ 19:45 ] [ ایرج نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]