ایرج نیوز

اخبار روز سراسر جهان

کارتریج Muarrifi سامسونگ 2023



یکی از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین برندهای ایران با فروش بالا در کنار سایر برندها می باشد. برند سامسونگ قبل از معرفی یکی از پرفروش ترین کارتریج های سامسونگ، مهم است که بدانید کارتریج چیست و چه کاربردی دارد. استفاده برای. محفظه چاپگر مهمترین بخش هر چاپگر است. عملکرد کارتریج مانند اسکلت و ستون های یک چاپگر است. بدون جعبه چاپگر، هیچ چاپگری نمی تواند چاپ کند و ناکارآمد باشد. معنای واقعی کارتریج، کارتریج یا سیلندر است که به عملکرد داخلی چاپگر نزدیک است. عملکرد جعبه چاپگر در چاپگر مشابه منبعی است که جوهر یا جوهر را در داخل آن ذخیره می کند. در واقع چاپ عکس و مدارکی که مد نظر شماست با جعبه چاپ روی کاغذ می باشد. کارتریج ها در دو مدل مختلف موجود هستند. پرینترها و پرینترهای لیزری. بسته به چاپگری که انتخاب می کنید، یکی از دو نوع هستند. نکته اصلی در مورد جعبه چاپگر آوافرهنگ این است که مواد داخل جعبه چاپگر است که وظیفه چاپ را بر عهده دارد. در واقع چون در دسته بندی های مختلفی بسته بندی می شوند، عملکردهای متفاوتی دارند. در این مقاله به معرفی جعبه چاپگر 105L سامسونگ می پردازیم.

به طور خلاصه، عملکرد کارتریج با مخزن جوهر این است که فرآیند چاپ با پاشیدن جوهر سیاه و رنگی روی کاغذ از طریق سوزن‌های نازل در سر چاپگر انجام می‌شود. در واقع مجموعه کارتریج جوهر علاوه بر رنگ مشکی دارای سه رنگ اصلی نیز می باشد و برای چاپ های خاص مانند چاپ عکس می توان حتی از شش رنگ برای افزایش کیفیت چاپ و طبیعی شدن عکس ها استفاده کرد. و در کارتریج های لیزری در حین چاپ کارتریج از رنگ ها به صورت پودر در کارتریج استفاده می کنیم و پودر برای چسبیدن به کاغذ نیاز به حرارت دارد. این در واقع تونر را جذب می کند و کارتریج درام با لیزر شارژ می شود. این نوع کارتریج به صورت مغناطیسی کار می کند. در پرینترهای لیزری خود می‌توانیم از کارتریج‌های سیاه و سفید که فقط از مشکی استفاده می‌کنند و همچنین کارتریج‌هایی با چهار رنگ اصلی بسته به نیاز استفاده کنیم.

سخت افزار مورد استفاده در هر دو نوع کارتریج یا فروش اولیه کارتریج کانن اعم از جوهر یا لیزری بر کیفیت چاپ تاثیر می گذارد. هرچه کالایی که استفاده می کنید بهتر باشد، چاپ بهتری خواهد داشت. هر دو کارتریج قابل شارژ هستند. با این حال، نحوه نگهداری کارتریج بسیار مهم است و باید به خاطر داشته باشیم که هر بار که کارتریج پر می شود، احتمالاً کیفیت چاپ کاهش می یابد.

مشخصات کارتریج 105L سامسونگ

سامسونگ مدل های متنوعی از چاپگرها را در مجموعه پرینترهای خود دارد که هم با جوهرافشان و هم با لیزر کار می کنند. در نتیجه،

Samsung MLT-D105L دارای کارتریج جوهر و لیزر در سبد محصولات خود است. این نوع کارتریج با نام کامل

شناخته شده؛ با تونر مخصوص به خود کار می کند و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات سامسونگ است که در دو گزینه با کیفیت ارائه می شود.

این کارتریج قابلیت چاپ 2500 برگ کاغذ A4 را دارد و در صورت شارژ کامل، کارتریج با تونر مخصوص به خود پر می شود. مزیت اصلی این کارتریج در مقایسه با اکثر محصولات با قیمت مشابه، قابلیت چاپ روی کاغذ با کیفیت بالا است. کارتریج های دیگر هم کلاس با این محصول معمولاً ممکن است کاغذ کمتری چاپ کنند. این تعداد پرینت در کنار کیفیت تمامی پرینت ها این کارتریج را به انتخاب مناسبی برای خرید تبدیل کرده است.

مانند اکثر کارتریج های جوهر، این کارتریج جوهر سیاه و سفید HP قابل شارژ مجدد است و این ویژگی را می توان تا ده ها بار افزایش داد. واضح است که شارژ کارتریج بهتر است توسط افراد حرفه ای انجام شود تا چاپگر شما کمتر آسیب ببیند. با این حال، توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است سعی کنید کارتریج ها را تعویض کنید زیرا پر کردن مجدد کارتریج ها می تواند به چاپگر آسیب برساند و کیفیت چاپ شما را کاهش دهد. کارتریج های اصلی همیشه کیفیت بهتر و دوام بهتری ارائه می دهند. در عین حال آسیبی به چاپگر نمی رساند و عمر آن را افزایش می دهد. تعویض و جاگذاری کارتریج توسط متخصص بهتر است.

ابتدا به صورت تقلبی در بازار ایران موجود است. اما استفاده از آن به معنای کیفیت پایین این کارتریج SUMSUNG105L است

این محصول با نسخه اصلی این مدل مقایسه نشده است. برعکس، می توان با کیفیتی مشابه نسخه اورجینال، با قیمتی کمتر از نسخه اصلی سامسونگ (این نسخه در بازار ایران نیز موجود است).

همراه با گارانتی بی قید و شرط است که پرینترهای ایران کالا با خرید محصول 105 لیتری کارتریج A گرید سامسونگ به مشتریان ارائه می کند.

نحوه خرید کارتریج سامسونگ مدل 105L

جستجو و خرید این محصول، در صورت تمایل به خرید این نوع چاپگر می توانید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و کارتریج جوهر را خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید پرینتر و کارتریج جوهر می توانید با کارشناسان و کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در خرید محصولات راهنمایی کنند.

چه زمانی متوجه می شویم که زمان تعویض کارتریج فرا رسیده است؟

هر مخزن کارتریج سامسونگ در زمان مشخصی به پاپان می رسد. بسته به نحوه استفاده شما، کارتریج های چاپگر در زمان های مختلف برای هر فرد تمام می شود. تعیین زمان پایان عمر کارتریج کار بسیار ساده ای است. اگر چاپگر شما روی کاغذ کم کیفیت، رنگ پریده یا رنگ پریده چاپ می کند، به این معنی است که کارتریج شما مشکل دارد. مهم ترین دلیل این مشکل این است که مخزن کارتریج شما رو به اتمام است و باید در اسرع وقت آن را شارژ یا تعویض کنید. اگر این کار را به موقع انجام ندهید، چاپگر شما به مرور زمان دچار مشکل می شود و ممکن است مجبور شوید چاپگر خود را با هزینه زیاد تعمیر یا تعویض کنید. بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است و در اولین علائم پاک شدن یا مشکلات چاپ به چاپگر خود توجه کنید، اگر به خوبی از چاپگر خود مراقبت کنید تا سال ها نیازی به تعمیر و خرید مجدد آن نخواهید داشت.


[ بازدید : 5405 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 29 دی 1402 ] [ 10:52 ] [ ایرج نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]