ایرج نیوز

اخبار روز سراسر جهان

زندگی پس از سردرد شدید



کودکان هم مانند بسیاری از ما بزرگسالان دچار سردرد میشوند؛ اما به دلیل سن کم آنها ممکن است نتوانند مشکل خود را به درستی برای ما بازگو کنند. استفاده از روش های درمان خانگی این بیماری هم برای چنین مواردی می توانند اثربخش باشند. زمانی که آب بدن کم می شود بدن علائمی مانند سردرد را برای شما می فرستد تا به شما بفهماند که کمبود آب وجود دارد. شما میتوانید برای کنترل سرگیجه کودکان، زعفران را به مواد غذایی خود اضافه کرده و یا به صورت چای زعفران تهیه کنید. همچنین شما میتوانید برای آگاهی بیشتر مقاله دلایل بروز سردرد را نیز مطالعه نمایید. شما میتوانید تا 48 ساعت قبل از ظاهرشدن بثورات، ویروس را به افراد دیگر منتقل کنید و تا زمانی که تمام تاولها خالی و تبدیل به پوسته نشوند، بدن شما از نظر انتقال ویروس مسری باقی میماند. اگر شما در اعضای خانواده خود دارای یک فرد کم سن و سال هستید که احتمال میدهید از مشکل سردرد رنج میبرد؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. روش دیگر این است که فرد را در یک پتوی خنک کننده مخصوص بپیچید و روی کشاله ران، گردن، پشت و زیر بغل وی کمپرس یخ بمالند تا دمای بدن کاهش یابد.

قرار گرفتن در زیر سایبان، که در زیر هوای گرم تابستان راکد می شود، علائم را تشدید می کند. آفتابزدگی اغلب تنها چند ساعت پس از قرار گرفتن در زیر نور خورشید آشکار میشود - با سر داغ و قرمز و سردرد شدید. در صورت بروز توهم، از دست دادن هوشیاری، درد شدید یا اگر وضعیت کودک به سرعت رو به وخامت است، باید فوراً با پزشک تماس بگیرید. اگر سردرد یا میگرن شما ناشی از هجوم ناگهانی این هورمونهای اضافی باشد، احتمالا در سه ماهه اول بارداری که بدن شما به طور ناگهانی سطوح بالایی از هورمونها را تجربه میکند (در مقایسه با قبل از بارداری) مشکلات بیشتری خواهید داشت. اگر هنگامی که فک خود را به جلو حرکت می کنید، صدای خروپف تان کاهش می یابد یا متوقف می شود، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که خروپف شما از گلو آغاز می شود. اگر سردرد با داروهای بدون نیاز به نسخه کنترل نشود، ممکن است پزشک مصرف داروهای دیگر مانند تریپتانها را توصیه کند. گفته میشود این امر به این دلیل است که بدن آنها در حال ذخیره، صرفهجویی و تولید آب بیشتری بود و برای این که بدن این کار را انجام دهد، فرد به انرژی و سوخت بیشتری نیاز دارد که از مواد غذایی دریافت میکند، بنابراین این میتواند منجر به پرخوری شود.

برای استفاده از روش زالودرمانی نیاز است با اصول مزاج شناسی آشنا باشید. حتما بخوانید: مقاله ای دربارهی درمان فشار خون بالا در خانه نوشتیم شاید برای شما مفید باشد. شما می توانید از روغن ریحان برای ماشاژ پیشانی و یا دمنوش آن استفاده نمایید. به محض اینکه کودک پس از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید شروع به تغییر کرد، مهم است که فوراً این اقدامات کمک های اولیه را برای جلوگیری از بدتر شدن آن آغاز کنید. از دیگر عوامل موثر در بروز سردرد ، کاهش شدید آب بدن است. در بیماری میگرن، مصرف این مکمل غذایی موجب کاهش غلظت عوامل ایجادکننده آن گردیده است. علاوه بر این، این واقعیت است که نوزادان و کودکان فقط به تدریج توانایی عرق کردن را پیدا می کنند و با آن متولد نمی شوند. پزشکان همچنین سردردها را بر اساس اینکه آیا بیماری سلامتی زمینه ساز درد است، دسته بندی میکنند. همچنین باید از فرزندان خود به ویژه در تابستان محافظت کنید.

در نتیجه این رشد آهسته، تنظیم تعادل گرما و مایعات برای نوزادان و کودکان دشوارتر است و می تواند برای کودکان خطرآفرین باشد، به خصوص در دمای گرم تابستان. کودکان در برابر گرمای تابستان مصون نیستند. حتی با شاخص UV 3، کارشناسان محافظت در برابر آفتاب را توصیه می کنند. فراموش نکنید زمانی که کودک شما دچار سردرد میشود، بهتر است مواد غذایی مصرفی پیش از سردرد را بررسی کند تا شاید عامل این سردرد را متوجه شدید. درمان سردرد شدید در خانه یکی از نخستین راههای درمانی به شمار میرود. ادوالژین چیست و چه کاربردی در درمان بیماری دارد؟ زمانی که مننژها به دلیل گرم شدن بیش از حد گردن و سر بیش از حد تحریک می شوند، صحبت از آفتاب زدگی وجود دارد. در حالی که کودکان نوپا به دلیل درد سرشان را می گیرند، نوزادانی که دچار سکته آفتاب می شوند به شدت گریه می کنند. صدای زنگ در گوش و حالت تهوع نیز از علائم شناخته شده سکته خورشیدی است. علائم و نشانههای سرگیجه کودکان در هر کودک به نوع منحصر به فردی خود را نشان میدهد. در خیلی از موارد دیده شده که استفاده بیش از حد از داروها خود عاملی برای سردرد به حساب میآیند.

حمام آب سرد یا یخ موثرترین راه برای کاهش سریع دمای مرکزی بدن شما است. اگر درمانهای کاهش دمای بدن شما را به لرز درآورد، ممکن است پزشک به شما یک شلکننده عضلانی مانند بنزودیازپین بدهد. اگر نمک مورد استفاده از نمک معمولی یا نامناسب باشد، در بهبود میگرن یا سردرد موثر نیست یا می­تواند بالعکس هم عمل کند و باعث بروز بیماری های دیگر نیز بشود. سر و پوست زرشکی هم دارند که گرم و سرد و عرق کرده است. میگرن باعث تهوع، استفراغ و حساسیت به نور هم میشود. اضطرابها و تنشهایی که در زندگی شخصی کودک و والدین او رخ میدهد باعث تاثیر در روح و چشم پزشک در تهران روان کودک میشود. میگرن می تواند نواحی مختلف بدن را دچار تاثیر کند. آبلیمو یک ماده قلیایی است که دارای ویتامین C می­باشد و تاثیر زیادی در قلیایی کردن محیط بدن و در نتیجه کاهش دردهای شدید و میگرنی دارد. میگرن نوعی از سردرد شدید است که در افراد با سن و سالهای متفاوت ممکن است رخ دهد. بی حالی، گیجی یا شروع ناگهانی سردرد شدید ممکن است نشانه یک بیماری جدی باشد. مشکلات گردش خون یا بی هوشی نیز از علائم احتمالی هستند. اغلب این علائم به صورت سرفه، مشکلات تنفسی، بی حالی، کسالت، تورم در اطراف بینی و ترشحات زرد یا سبز رنگ است.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 23 مرداد 1402 ] [ 19:07 ] [ ایرج نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]